donderdag 10 februari 2011

Geinig, vrolijk, girly

Ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar ik krijg meestal een beetje jeuk van kadowinkels. Van die winkels die op het eerste gezicht een hoop hebbedingetjes uitstallen. Maar terwijl je rondloopt en kijkt, bedenk je je na 1 minuut dat alles niet nuttig, veel te duur en eigenlijk best lelijk is.

Zaterdag stuitte ik op zo’n winkeltje. Even dacht ik: “Weer zo eentje.” Maar nee, dit keer zag ik allerlei grappige designs en vooral ook veel producten die je ook echt gebruikt. Een paar voorbeelden: wat dacht je van deze borstel?


Of ook heel geestig, deze plantenspuit in de vorm van een hond!


Altijd handig, een paspoorthoesje. Er zijn mensen die namelijk hun paspoort per ongeluk bij het oud papier gooien, ahum… (en zij kruipt zich schamend achter een boom ;-)


Gezellig op je terras, niet grijs, maar vrolijk, een terrastafeltje. Bijbehorende stoeltjes ook te krijgen!


Of op je bureau een paperclipmagneet. Een vrolijke noot in een grauwe kantoortuin.


En niets kan op tegen mijn Quooker, maar als je dan een waterkoker op je aanrecht hebt staan, waarom dan niet iets gezelligs, zoals deze?



Ok, ok, ik geef toe, best wel girly allemaal, en niet goedkoop, maar toch. Ik werd er efkes heel vrolijk van. De spulletjes worden verkocht in de Bijenkorf, maar hun winkel in de Leidsestraat in Amsterdam heeft echt heel veel. Of kijk eens op de website: www.pylones.com

Reageren? Leuk, maar graag op Calijn's Gepeins (http://calijn.blogspot.com)

2 opmerkingen:

  1. Hallo mijn vraag is waar zou ik dat kikker pylones tafeltje en de bijpassende stoeltjes kunnen kopen? vind ze echt super en wil ze zelf heel graag in mijn tuin.
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anoniem,

    Het tafeltje was te verkrijgen bij Pylones. Helaas kan ik het item niet meer op hun website vinden (www.pylones.com) Je kunt nog navragen bij de vestiging in de Leidsestraat in Amsterdam of ze dit nog voor je kunnen bestellen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen